___________________________________________________

MUDAHNYA MENJANA PENDAPATAN UNTUK SURIRUMAH SEPERTI SAYA

Friday, January 23, 2009

View from my room..

Ni adalah gambar2 yang diambil dari bilik saya... dulu saya pernah bercerita kalau sekarang ini rumah2 semiD satu tingkat masih dalam pembikinan... dijangka akan siap sepenuhnya tahun 2010.



So, keadaan sekeliling memang agak lengang. Bila malam sunyi sangat. Dan saya sangat regret kerana masa kami beli dulu the sales person bagitau yang sebelah rumah kami adalah rumah semi D satu tingkat tapi disebabkan demand yang tinggi ... telah dibangunkan semi D 2 tingkat... Sebenarnya impact nya sangat besar kepada kami... Sepatutnya pemandangan family area dan bilik boy ialah pemandangan bukit yang sangat indah (?) . ... tapi sekarang cuma nampak tingkap rumah orang aje... takde rezeki kami... frankly memang rasa tertipu si developer .. tapi apa boleh buat...




Gambar show house double storey semiD... Actually, design lebih cantik dari rumah kami... pagar nya pun cantik tau... Pastu bathroom semua siap, master bathroom ada bath tub yang cantik lagi dan well design... jeles u!... Rumah ni cuma ada 3 bathroom yang besar2 tapi rumah saya tu ada 5 bathroom yang comel2....

No comments: