___________________________________________________

MUDAHNYA MENJANA PENDAPATAN UNTUK SURIRUMAH SEPERTI SAYA

Wednesday, January 28, 2009

Curtain Fair I

Alhamdulillah... at last rumah kami dapat curtain baru... Kak Ya** memang hebat. Dia berjaya siapkan keseluruhan dalam masa hanya 2 minggu. Actually, i just asked her to finish the day- curtain in a week. Then, katanya nak siapkan semuanya dalam 2 minggu. And... here it is!




Ni curtain untuk family hall ( level 1). Designnya yang paling saya suka... Padanan warna pun cantik. Nampak tak ada juraian crystal kecil di hujung palmet tu... saya tak mintak pun design yang sebegitu... yang saya ingat K. Ya** pernah tanya kalau saya nak design potong- cantum... Then i asked my husband... of course he has no ideas about that... tapi dia ada jawab dalam bilik boleh lah... itulah yang saya beritahu K. Ya**.


Here is my girl room... kata my sis - ni pattern yang simple but nice... the fabric and the color look nice ... dah memanglah sebab harga per meter up sikitlah dari yang lain2 tu... bilik ni memang mentenance tinggi - bilik anak dara lah katakan!


So, here is bilik boy... kainnya yang last sekali kami jumpa - sebab boy nak juga color hijau... pening melilau satu kedai mencarinya... last2 K. Ya** kata "ambik yang inilah, bila dah jadi nanti cantik..." . Inilah hasilnya! Kain jenis kilat sikit tapi tetap yang paling murah ... since boy tak tahu takpe .... hehehe





Ni gambar kat master bedroom. Tingkap yang ada workstation tu kami gunakan roman blind - Actually, agak susah nak tarik dan turun walaupun nampak menarik. I think it's better kalau kami buat 2 set ... tingkap tu kan besar... tapi tak terfikir lah pulak sehinggalah dah terpasang... masih menggunakan teknik potong cantum tapi night curtain nya adalah lapisan paling bawah sebab ia sangat berguna pada waktu malam... betul kan?

so, itu sahajalah curtain review untuk kali ini... Still advertise - Pada sesiapa yang berminat untuk tempahan langsir bolehlah tinggalkan message untuk dapatkan contact no. K. Ya**... Dia tak suruh pun saya iklankan tapi saya rasa bayarannya pun 'reasonable'...

No comments: