___________________________________________________

MUDAHNYA MENJANA PENDAPATAN UNTUK SURIRUMAH SEPERTI SAYA

Tuesday, August 5, 2008

Interior Designer!

dah banyak jugak majalah kubuka... Anjung Seri dan Impiana. Memang macam2 perkara diajar. Tapi rasanya aku tak se'kreatif' yang disangka..

Semakin lama semakin blurrrr... apakah konsep yang nak diketengahkan. Dalam diam tak sangka pulak hubby ada niat nak hire ID. Awat tak habaq awai no... takyah aku dok pusing pala memikirkan konsep apa untuk rumah baru ... tu baru konsep .. ahak!

Aku pun tak tahu camana rasanya jumpa ID... we get the contact person dari pemaju rumah kami... katanya this ID among the best in Melaka... dasat tu. We all pun walk-in ajer ke officenyer.. takder appointment pun.. kelakar jugak. takde experience lah katakan.

Sampai la ni.. aku rasa tak puas hati why my hubby pilih ID yg sebegitu... nanti aku akan ceritakan apa yang kurasa...

No comments: